Kenapa Jutawan Gaharu

Ramai yang telah mengetahui betapa mahalnya harga gaharu. Sedikit yang nekad memulakan langkah menanam pokok karas. Bagaimana rupa dan bentuk pokok karas, kaedah penanaman dan pembajaan, spesis terbaik untuk ditanam dengan iklim panas lembab di Malaysia, teknik suntikan dan kebenaran kejayaan inokulan lalu akhirnya saiz pasaran gaharu itu sendiri yang membenak di fikiran. Sebolehnya persoalan itu cuba dirungkaikan disini. Pepatah melayu ada menyebut kalau tidak dipecahkan ruyung mana kan dapat sagunya. Saya yakin kalau tidak ditanam karas mana kan dapat gaharunya.Tak dapat tanam 1o ooo pokok karas, tanam 1ooo pokok pun Alhamdulillah, Saya percaya Something is better than nothing.




Tuesday 20 September 2011

Harga Istimewa RM180.00 Seliter





Syawal hampir menghilang. Demam UPSR sudah kebah. Debaran PMR, SPM semakin laju. Beberapa bulan kemudiannya ibu ayah sibuk mencari-cari peluang anak-anak untuk menyambung pelajaran ke sekolah berasrama penuh, Universiti, kolej dan sebagainya. Semuanya memerlukan duit. Kos untuk anak-anak menyambung pelajaran terus meningkat. Kos sewa rumah, belanja makan harian anak-anak. Cukup ke RM10.00 sehari?  Sebulan macamana? Kos buku dan alat tulis. Kos pelbagai seperti tambang balik kampung, bil telefon. Kos luar jangka seperti pakaian seragam, laptop, komputer. Kos yang sangat pelik bagi zaman ibu ayah belajar dahulu tetapi ianya merupakan kos biasa pada masa kini. Oooohhh.... KOS, KOS, KOS... Entah apa-apa kos lagi. Semuanya memerlukan duit. Dan pastinya semakin meningkat setiap tahun..

Gaharu menjanjikan pendapatan berjuta. Samada percaya atau tidak itulah realitinya. Bagi mencari jalan menyelesaikan kos pendidikan yang semakin meningkat, pelbagai cara dan gaya dibuat untuk mengatasinya. Antara caranya adalah pelaburan gaharu.

Melaburlah dalam gaharu. Andai ada pohon gaharu yang matang sepokok dua di kebun-kebun getah misalnya, suntiklah. Jika tidak disuntik mana nak dapat gaharunya. Suntiklah pokok gaharu anda dengan inokulan yang telah terbukti berkesan menghasilkan gaharu bermutu dengan pantas. Paling penting ianya pada harga yang sangat ekonomi. Pelaburan pada inokulan yang terbukti berkesan pada harga sungguh ekonomi menjanjikan pulangan yang cukup berbaloi.

Inokulan Gaharu Biotech di rumus menggunakan bahan-bahan organik yang selamat digunakan. Ianya terbukti berkesan menghasilkan gaharu dan paling pentingnya diperbuat dari bahan yang suci lagi halal. Inokulan ini adalah sangat lembut pada tangan, tidak membawa mudharat kepada kulit atau pokok-pokok lain sekitarnya. Hatta jika terkena mata sekalipun ianya langsung tidak memedihkan mata. Begitulah uniknya Inokulan Gaharu Biotech, tidak mampu mengalirkan airmata tetapi terbukti berkesan mengalirkan resin gaharu.

Uniknya Inokulan Gaharu Biotech, diolah menggunakan teknik dan petua tertentu. Teknologi Bio atau Biotech digunakan bagi membiakkan mikrob tertentu yang bertindak membantu pokok gaharu mengeluarkan reisn gaharu. Ramuan Inokulan Gaharu Biotech diadun dengan teliti bagi menjamin kualitinya dan dikacau mengikut pusingan tawaf iaitu pusingan lawan jam yang terbukti mempunyai aura-aura tertentu.

Penggunaan bahan yang selamat dan tidak beracun merupakan perkara penting dalam menghasilkan Inokulan Gaharu Biotech. Ramuan organik yang sememangnya selamat dan tidak memberi kesan mudarat kepada pokok lainnya mahupun penyuntiknya.

Istimewanya Inokulan Gaharu Biotech, ianya diadun dengan baja organik yang membantu pokok gaharu terus hidup subur. Itulah antara sebabnya mengapa daun pokok gaharu terus menghijau dan tidak menguning meskipun dalam masa yang sama menghasilkan teras gaharu. Pokok gaharu yang sihat menghasilkan teras gaharu dengan lebih banyak dan bermutu. Bermakna pokok gaharu tidak disakiti.

Inokulan Gaharu Biotech bertindak mengganggu sistem dalaman pokok gaharu dan tidak menyakitkan pokok dalam usaha menghasilkan teras gaharu. Gangguan dalaman menyebabkan pokok gaharu bertindak melawannya dengan mengeluarkan resin gaharu yang banyak. Pokok gaharu yang sihat pastinya memberi tindakbalas yang lebih baik dengan mengeluarkan resin gaharu yang lebih banyak berbanding dengan pokok gaharu yang sakit. Pokok gaharu yang sakit hanya mengeluarkan resin yang sedikit kerana keupayaan melawan semakin berkurangan akibat kesakitannya. Kerana itulah pokok yang sihat menghasilkan teras gaharu dengan lebih banyak. Disinilah istimewanya Inokulan Gaharu Biotech yang dirumus begitu istimewa dengan ditambah baja organik didalamnya.

Pada kesempatan ini saya menawarkan Inokulan Gaharu Biotech pada harga berikut:

1 liter   = RM180.00
6 liter   ke atas pada harga RM150.00 seliter

Bayaran boleh dibuat melalui akaun maybank saya yang akan saya sms apabila diperlukan. Tuan-Tuan juga  di alu-alukan berkunjung ke tempat saya di Lanchang, Pahang bagi melihat sendiri hasil teras gaharu yang membentuk setelah menggunakan Inokulan Gaharu Biotech.

Kos penghantaran adalah PERCUMA bagi tujuan pos ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak.
Tawaran ini hanya sah sehingga 15.10.2011 dan terhad kepada selagi stok masih ada.  Harga biasa adalah RM350.00 seliter.

Pelaburan Bijak Pelaburan Gaharu. Hubungi atau sms saya segera.

Semoga ada manfaatnya.


No comments:

Post a Comment