Kenapa Jutawan Gaharu

Ramai yang telah mengetahui betapa mahalnya harga gaharu. Sedikit yang nekad memulakan langkah menanam pokok karas. Bagaimana rupa dan bentuk pokok karas, kaedah penanaman dan pembajaan, spesis terbaik untuk ditanam dengan iklim panas lembab di Malaysia, teknik suntikan dan kebenaran kejayaan inokulan lalu akhirnya saiz pasaran gaharu itu sendiri yang membenak di fikiran. Sebolehnya persoalan itu cuba dirungkaikan disini. Pepatah melayu ada menyebut kalau tidak dipecahkan ruyung mana kan dapat sagunya. Saya yakin kalau tidak ditanam karas mana kan dapat gaharunya.Tak dapat tanam 1o ooo pokok karas, tanam 1ooo pokok pun Alhamdulillah, Saya percaya Something is better than nothing.




Tuesday 18 October 2011

Promosi Inokulan Gaharu Biotech



Alhamdulillah. Tawaran sehingga 15.10.2011 telah tamat. Inilah bulan paling sibuk saya menyiapkan tempahan dari utara semenanjung hingga ke Sabah dan Sarawak. Penghantaran terbanyak adalah ke Sarawak. Ratusan liter Inokulan Gaharu Biotech telah selamat sampai. Alhamdulillah. Terima kasih atas tempahan yang dibuat oleh pelabur gaharu.

Seperti dijanjikan saya menawarkan harga Inokulan Gaharu Biotech pada harga RM200 seliter. Bagi menghargai kesungguhan penggiat gaharu mendapatkan Inokulan Gaharu Biotech pada tempoh promosi, tawaran harga Inokulan Gaharu Biotech adalah RM 200 seliter.

Bagi sesiapa yang berminat untuk mendapatkan Inokulan Gaharu Biotech, silalah hubungi atau SMS saya ditalian dibawah. Stok Inokulan Gaharu Biotech bagi bulan ini semakin berkurangan meskipun saya telah menambahkan stoknya 3 kali ganda berbanding sebelumnya. Saya tidak menjangkakan sambutan sedemikian hebat sehingga memaksa saya menyiapkan tempahan sehingga jam 12.30 malam hampir setiap hari sepanjang tempoh tawaran.

Terima kasih semua.

Pelaburan bijak pelaburan gaharu.

Semoga dapat dimanfaatkan bersama.

2 comments:

  1. Usaha En Jamar yang bersungguh-sungguh sudah membuahkan hasil. Tahniah atas kejayaan Inokulan Gaharu Biotech.

    Semoga terus menyumbangkan inovasi baru dalam bidang inokulan gaharu di Malaysia.

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah...

    Terima kasih Cik Min.

    Diusahakan sebaik mungkin untuk dimanfaatkan bersama. Doakan kejayaan Inokulan Gaharu Biotech.

    ReplyDelete