Kenapa Jutawan Gaharu

Ramai yang telah mengetahui betapa mahalnya harga gaharu. Sedikit yang nekad memulakan langkah menanam pokok karas. Bagaimana rupa dan bentuk pokok karas, kaedah penanaman dan pembajaan, spesis terbaik untuk ditanam dengan iklim panas lembab di Malaysia, teknik suntikan dan kebenaran kejayaan inokulan lalu akhirnya saiz pasaran gaharu itu sendiri yang membenak di fikiran. Sebolehnya persoalan itu cuba dirungkaikan disini. Pepatah melayu ada menyebut kalau tidak dipecahkan ruyung mana kan dapat sagunya. Saya yakin kalau tidak ditanam karas mana kan dapat gaharunya.Tak dapat tanam 1o ooo pokok karas, tanam 1ooo pokok pun Alhamdulillah, Saya percaya Something is better than nothing.




Wednesday 20 July 2011

Promosi Ramadhan - RM150 seliter




Alhamdulillah... Pada saat tulisan ini ditulis, gaharucandanku.blogspot.com telah menerima sejumlah 15,000 pageviews yang dibuat oleh pelawat blog ini. Pada awalnya ianya hanya sebuah blog yang memaparkan perihal gaharu dan candan  secara umum hinggalah kepada penemuan Inokulan Gaharu Biotech. Dari hanya sebuah blog yang memaparkan kesan vaksin dari negara jiran keatas pokok gaharu hinggalah kepada paparan kesan-kesan positif lagi menakjubkan dari penggunaan Inokulan Gaharu Biotech. Langkah demi langkah penggunaannya hinggalah bulan demi bulan kesan penggunaan Inokulan Gaharu Biotech. Juga dari hanya tidak sampai 100 pageviews diterima dalam sebulan pada tahun 2009 dan 2010 hinggalah kepada 1,000 pageviews diterima dalam masa 14 hari pada saat tulisan ini dibuat. Saya menjangkakan sebanyak 1,000 pageviews diterima dalam tempoh 7 hari selewatnya pada penghujung tahun 2011. Insya Allah. Dikesempatan ini saya merakamkan ucapan jutaan terima kasih atas semua pelawat-pelawat gaharucandanku.blogspot.com yang terus menyokong dan memberikan pandangan yang sungguh bernas ke arah memperkayakan lagi input-input laman blog ini. Ucapan terima kasih juga dirakamkan kepada pembeli-pembeli Inokulan Gaharu Biotech yang telah membeli ratusan liter setakat ini meskipun ianya hanya dilancarkan baharu beberapa bulan.

Banyak penambahbaikan yang saya perolehi pada kunjungan pembeli dan penggiat gaharu secara bersemuka di tempat kelahiran saya di Lanchang. Teknik suntikan dan proses penapaian Inokulan Gaharu Biotech juga  menerima pandangan dan cadangan yang cukup cantik untuk saya olah dan gubah . 

Angin Ramadhan semakin terasa. Kegembiraan menyambut Ramadhan sungguh terasa. Saya merasakan tiada salahnya saya berkongsi kegembiraan dengan pelawat blog ini. Sempena pageviews yang mencecah 15,000 pada saat ini. Saya dengan gembiranya menawarkan Inokulan Gaharu Biotech pada harga RM150.00 seliter. Tawaran terhad untuk 150 liter pertama sahaja. Sementara stok masih ada. Yang dahulu pasti didahulukan. Tuan-Tuan boleh menghubungi saya untuk tempahan atau SMS pada nombor +6012 3790215. Atas sebab kekangan waktu, saya tidak dapat menerima kunjungan langsung ke Lanchang seperti kunjungan sahabat gaharucandanku sebelumnya untuk melihat sendiri kesan menakjubkan terhasil dari penggunaan Inokulan Gaharu Biotech sehingga 31 Ogos 2011. 

Penghantaran adalah dibuat melalui pos laju dan kos pos adalah PERCUMA. Sememangnya tawaran ini sungguh menakjubkan.

Harga Promosi Ramadhan ini hanya sah sehingga 31.08.2011 sahaja. Selepas tarikh tersebut harga adalah pada harga pengenalan iaitu RM200.00 seliter. Harga biasa adalah RM350.00 seliter .

Semoga Inokulan Gaharu Biotech ini dapat dimanfaatkan bersama.

MAKLUMAN: kemaskini 20.08.2011. Tawaran ini telah tamat. Kesemua unit tawaran telah terjual. Inokulan Gaharu Biotech akan kembali dipasaran pada 20.09.2011. Terima kasih.

No comments:

Post a Comment