Kenapa Jutawan Gaharu

Ramai yang telah mengetahui betapa mahalnya harga gaharu. Sedikit yang nekad memulakan langkah menanam pokok karas. Bagaimana rupa dan bentuk pokok karas, kaedah penanaman dan pembajaan, spesis terbaik untuk ditanam dengan iklim panas lembab di Malaysia, teknik suntikan dan kebenaran kejayaan inokulan lalu akhirnya saiz pasaran gaharu itu sendiri yang membenak di fikiran. Sebolehnya persoalan itu cuba dirungkaikan disini. Pepatah melayu ada menyebut kalau tidak dipecahkan ruyung mana kan dapat sagunya. Saya yakin kalau tidak ditanam karas mana kan dapat gaharunya.Tak dapat tanam 1o ooo pokok karas, tanam 1ooo pokok pun Alhamdulillah, Saya percaya Something is better than nothing.




Tuesday 21 June 2011

Inokulan Gaharu Biotech - Kenapa bayar lebih


Alhamdulillah. Inokulan Gaharu Biotech akhirnya pada hari ini dilancarkan untuk jualan. Inokulan gaharu Biotech diperbuat dari bahan organik yang selamat digunakan dan tidak beracun. Penggunaan Inokulan Gaharu Biotech tidak menyebabkan daun pokok karas kekuningan dan gugur sehingga mengganggu pembentukan resin gaharu. Pokok tetap hidup subur dan menghijau bagi menggalakkan pembentukan resin yang cepat. Ramuan Inokulan gaharu Biotech dirumus khas dengan teliti supaya pokok karas mendapat makanan dan air yang membantunya terus hidup subur meskipun dalam masa yang sama disakitkan untuk menghasilkan gaharu dengan cepat. Tindakbalas Inokulan Gaharu Biotech dapat dilihat seawal 2 minggu. Disamping teknik Inokulasi yang mudah dan murah, ianya telah diuji dan terbukti menghasilkan teras gaharu dari akar hingga ke ranting pokok.

Sempena hari pelancaran Inokulan Gaharu Biotech yang mula dibuka untuk jualan secara terbuka, kami menawarkan dengan setiap pembelian 9 liter Inokulan Gaharu Biotech, anda akan diberi percuma 1 liter. Harga adalah dikekalkan pada RM200 bagi setiap liter.

Kenapa Bayar Lebih?   Gunakanlah Inokulan Gaharu Bioteh yang telah diuji dan terbukti.

Semoga ada manfaatnya.

6 comments:

  1. Tahniah En Jamar,

    Semoga terus berjaya !!

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah..

    Terima kasih Cik Min...

    Semoga Cik Min juga terus berjaya...

    ReplyDelete
  3. Bagaimana nak dapatkan biotech inokulan di Thailand?

    ReplyDelete
  4. Terima kasih atas minat tuan untuk mendapatkan Inokulan Gaharu Biotech. Tuan boleh menghubungi saya di talian tertera di profile. Ianya boleh di pos ke tempat tuan. Pihak syarikat juga dalam perancangan untuk melantik agen bagi negara Thailand dalam waktu terdekat.

    Semoga teknologi Inokulan Gaharu Biotech dapat dimanfaatkan ke negara Thailand. Insya Allah.

    ReplyDelete
  5. mantap semoga tambah sukses dari http://gaharukampar.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Assalamu alaikum! Sy punya kebun Gaharu di jln Poros Bontang-Samarinda- Kalimantan Timur-Indonesia, ada 200 phn lbh, Jns a. malcs, umur 8-9 thn, sy cari investor untuk Assalamu kerjasama: 1. Inokulasi Ghr yg sdh ada, dan Inokulasi kayu Gaharu punya org lain, 2. anakan Gaharu ( ribuan tumbuh dibawah phn Gaharu) untuk dijadikan bibit, 3. Pengembangan budidaya Gaharu, no. sy 081346261599
    Tempat : sy siapkan di Bontang- Kalimantan Timur

    ReplyDelete