Kenapa Jutawan Gaharu

Ramai yang telah mengetahui betapa mahalnya harga gaharu. Sedikit yang nekad memulakan langkah menanam pokok karas. Bagaimana rupa dan bentuk pokok karas, kaedah penanaman dan pembajaan, spesis terbaik untuk ditanam dengan iklim panas lembab di Malaysia, teknik suntikan dan kebenaran kejayaan inokulan lalu akhirnya saiz pasaran gaharu itu sendiri yang membenak di fikiran. Sebolehnya persoalan itu cuba dirungkaikan disini. Pepatah melayu ada menyebut kalau tidak dipecahkan ruyung mana kan dapat sagunya. Saya yakin kalau tidak ditanam karas mana kan dapat gaharunya.Tak dapat tanam 1o ooo pokok karas, tanam 1ooo pokok pun Alhamdulillah, Saya percaya Something is better than nothing.




Monday 21 November 2011

Tawaran Istimewa Sempena Tahun Baru Hijrah 1433




Tawar tawaran Inokulan Gaharu Biotech kembali lagi. Harga 1 liter adalah RM200.00. Inokulan Gaharu Biotech sedia untuk dikirim ke tempat anda melalui perkhidmatan kurier ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak.

Sempena Awal muharam yang bakal tiba hanya beberapa hari lagi saya menawarkan Inokulan Gaharu Biotech pada harga berikut:
1 botol  =  1 liter

1 Liter  =  RM200.00

Dengan setiap belian 5 liter saya tawarkan  liter  ke 6 pada harga RM80.00

Bermakna 6 liter pada harga RM1080.00
Jimat RM120.00 jika membuat tempahan sebanyak 6 liter.

Tawaran sah sehingga 01.01.2012

Hubungi saya segera untuk mendapatkan tawaran yang lebih hebat.


Semoga dapat dimanfaatkan bersama.

No comments:

Post a Comment