Kenapa Jutawan Gaharu

Ramai yang telah mengetahui betapa mahalnya harga gaharu. Sedikit yang nekad memulakan langkah menanam pokok karas. Bagaimana rupa dan bentuk pokok karas, kaedah penanaman dan pembajaan, spesis terbaik untuk ditanam dengan iklim panas lembab di Malaysia, teknik suntikan dan kebenaran kejayaan inokulan lalu akhirnya saiz pasaran gaharu itu sendiri yang membenak di fikiran. Sebolehnya persoalan itu cuba dirungkaikan disini. Pepatah melayu ada menyebut kalau tidak dipecahkan ruyung mana kan dapat sagunya. Saya yakin kalau tidak ditanam karas mana kan dapat gaharunya.Tak dapat tanam 1o ooo pokok karas, tanam 1ooo pokok pun Alhamdulillah, Saya percaya Something is better than nothing.




Monday 5 September 2011

Promosi Promosi Promosi ... hanya RM180.00 seliter


Promosi Ramadhan telah berakhir. Terima kasih kepada semua penggiat gaharu yang telah membuat belian. Alhamdulillah kesemua tempahan telah selamat diterima termasuk di Sabah dan sarawak.

Pada kesempatan ini saya menawarkan Inokulan Gaharu Biotech pada harga promosi RM180.00 seliter. Kos penghantaran adalah dikekalkan percuma seperti promosi sebelumnya. Tawaran ini hanya bermula pada 15.09.2011 hingga 15.10.2011 tertakluk kepada selagi stok masih ada. Harga pengenalan sebelumnya adalah RM 200. Harga biasa adalah pada RM350. 

Ambillah peluang sementara berkesempatan. Hubungi saya segera untuk mendapatkan tawaran yang lebih hebat.

Semoga ada manfaatnya.

3 comments:

  1. tak sabar nak lihat hasil teras gaharu...gred berapa tu?

    ReplyDelete
  2. Gred saya belum pasti lagi. Saya perlu banyak belajar lagi mengenai pengkelasan gred gaharu.

    Pada perbualan saya dengan pengusaha berpengalaman dari Kedah baru-baru ini, beliau mengatakan pada usia inokulasi 2 tahun boleh mencapai sekurangnya RM6,000 sekilogram.

    Rasanya berbaloi sungguh dengan bermodalkan hanya beberatus ringgit sahaja.

    Harapan saya semoga Inokulan gaharu Biotech dapat dimanfaatkan bersama.

    ReplyDelete
  3. salam Tuan,
    sy ingin melihat cara suntikan dan belajar tentang gaharu dengan Tuan,
    kerana di kebun sy ada 4 pokok gaharu yg lebih kurang 30inci ukur lilitnya.
    sy ingat nak buat suntikan yg sama spt yg Tuan ceritakan dlm blog Tuan.
    bagaimana cara nak buat dan nak dapatkan Inokulan ini?
    terima kasih,

    0193692311-jo..

    ReplyDelete